Twitch Boost няма голям ефект на гледаемостта на каналите

by admin

Ново проучване на стриймъри показва,че новата платена функция в платформата на Amazon – Twitch, няма голям ефект над броя зрители.

Функцията е обект на изследване от редица стриймъри през последните няколко месеца в САЩ. Самата тя позволява на стриймърите, както и на техните потребители да платят, за да могат допълнително да промотират страницата на началната страница на Twitch.

Въпреки това, Зак Бъси, който редовно покрива истории свързани в Twitch, заяви в последното си видео и в Twitter, че проучването показва, че използването на ‘Boost’ не показва да има голям ефект от него.

Бъси сравни данните на редица стриймъри от последните няколко месеца. Тя показва, че средната гледаемост, следвания и топ гледаемост не са били сериозно засегнати от ‘Boost’ функцията. Те са се увеличили за някои от стриймърите, но също така и са се намалили за други.

От 125 стриймъри включени в изследването, при цели 60 от тях се забелязва спад. Като едва 49% от стриймърите са имали повишение в някоя от статистиките.

Важно е да се предположи, че е възможно да става въпрос и за грешка от страна на Twitch и функцията да не е напълно имплементирана към момента. Доста от стриймърите в платформата обаче, изразира разочарованието си от нея, тъй като тя е пряко обвързана с пари, които отиват директно в Twitch, а не в създателите на съдържание.

Цялото видео относно разкритията на Зак Бъси можете да видите долу:

Подобни статии